המחלקה הווקאלית מציגה: האופרה סיפורה של מתחזה

המחלקה הווקאלית מציגה: האופרה סיפורה של מתחזה
א, 1 מרץ 2020, 19:00 עד יום שישי, 6 מרץ 2020, 10:30
הוסף ללוח שנה
אולם 221
בהשתתפות: 

מנהל מוסיקלי ומלווה בפסנתר: דוד זבה
בימוי: שירית לי וייס
מפיקה: מעיין צוק-רן

סולן אורח: רון זילברשטיין, טנור
בביצוע זמרים מהמחלקה הווקאלית באקדמיה 
ודסטה - סטאס דוידוב
נרדו - חגי ברנזון/שחף רגב 
רמירו - ענבל בריל /איפיגניה וורבס 
ספרטה - לירון גבעוני /ראניה עתיק 
סנדרינה - יעל אברם /רינה מיעארי 
ארמינדה - שלומית לאה קובלסקי /דליה בספרוזבני
בלפיורה - רון זילברשטיין

 

בתכנית: 

מועדי מופעים:

יום ראשון 1.3 בשעה 19:00:

פודסטה- סטאס דוידוב
נרדו- חגי ברנזון
רמירו- ענבל בריל
סרפטה- ראניה עתיק
סנדרינה- רינה מיעארי
ארמינדה- דליה בספרוזבני
בלפיורה- רון זילברשטיין

יום שלישי 3.3 בשעה 19:00:

פודסטה- סטאס דוידוב
נרדו- שחף רגב
רמירו- איפיגניה וורבס
סרפטה- לירון גבעוני
סנדרינה- יעל אברם
ארמינדה- שלומית לאה קובלסקי
בלפיורה- רון זילברשטיין

יום רביעי 4.3 בשעה 19:00:

פודסטה- סטאס דוידוב
נרדו- חגי ברנזון
רמירו- ענבל בריל
סרפטה- ראניה עתיק
סנדרינה- רינה מיעארי
ארמינדה- דליה בספרוזבני
בלפיורה- רון זילברשטיין

יום שישי 6.3 בשעה 10:30:

פודסטה- סטאס דוידוב
נרדו- שחף רגב
רמירו- איפיגניה וורבס
סרפטה- לירון גבעוני
סנדרינה- יעל אברם
ארמינדה- שלומית לאה קובלסקי
בלפיורה- רון זילברשטיין

"סיפורה של מתחזה" היא דרמה קומית בשלוש מערכות שמוצרט כתב ב-1775 בהיותו בן 18 בלבד אחרי שכבר כתב מספר אופרות אך לפני שכתב את האופרות הגדולות המאוחרות שלו. הסיפור הפתלתל של האופרה, עוסק ברוזנת הבורחת ממאהב קנאי ואליהם מצטרפים ראש העיר, אחייניתו והמשרתת ועוד דמויות וסיפורי משנה רבים. את האופרה הלחין מוצרט לליברית מאת ג. פטרוסליני.

הבמאית שירית לי וייס: "על אף חילופי הזהויות וסבירות ריאליסטית נמוכה למרבית מהסיטואציות הדרמטיות יש באופרה אמת, כאב ומהלכים רגשיים מורכבים ומעניינים הבאים לידי ביטוי בכל אחת מהדמויות. לכל זה כתב מוצרט מוסיקה המעניקה רגעי ליריות ויופי חשוף לצד וירטואוזיות וטירוף", ומסבירה לגבי הביצוע באקדמיה כי " בהפקה שלנו אנו קורצים בהומור לפוליטיקה הישראלית העכשווית אך גם מטפלים ומתבוננים בסוגיות של מעמד האישה, הטרדות מיניות, מעמדות בעולם המודרני ובתשוקות עוצמתיות ולעיתים הרסניות. כל אלה באופן מפתיע למעשה כבר טופלו ביצירתו של מוצרט באופרה הכול-כך אנושית שלו".