פורום רב-תחומי עם רועי זו-ארץ

פורום רב-תחומי עם רועי זו-ארץ
יום שני, 10 מרץ 2014, 12:00
הוסף ללוח שנה
אולם 231
בהשתתפות: 

רועי זו-ארץ נולד בתל אביב בשנת 1969. הוא מוזיקאי יוצר, פסנתרן , מלחין, מעבד ומפיק מוזיקלי ישראלי שהתגורר ופעל בארצות הברית במשך 14 שנים. בשנת 2010 חזר להתגורר בישראל ולעסוק במוסיקה. רועי החל ללמוד נגינה על פסנתר בגיל 3. בין הגילאים 5 ועד 18 למד בקונסרבטוריון הישראלי למוזיקה.  בגיל 12 פרסם אלבום מקורי ועם גיוסו לצה"ל שובץ לשרת בלהקה צבאית. לאחר תום שירותו הצבאי, בתחילת ואמצע שנות ה-90 היה זו-ארץ שותף בנגינה, עיבוד והפקה מוזיקלית של אלבומים עם מיטב אמני ישראל.

זו-ארץ עבר לניו-יורק בסוף שנות ה-90. הוא למד בבית הספר הגבוה למוזיקה ג'וליארד ומאוחר יותר ב.Mannes College of Music- במקביל ללימודיו המשיך לעסוק בכתיבת פסי קול לסרטים ותיאטרון, ביצירת מוזיקה אלקטרונית, וכפסנתרן ומפיק מוזיקלי של אלבומי רוק ופופ. המצליח מבין האלבומים בהם היה שותף הינו האלבום Where you want to be של להקת Taking Back Sunday  בו ניגן על פסנתר וכן הלחין וניצח על חטיבת כלי מיתר. באמצע שנות ה-2000 עבר להתגורר בלוס אנג'לס ופתח סטודיו לנגינה והקלטות בהוליווד, בו הוא עוסק בכתיבת פסי-קול לסרטים. בין יצירותיו האחרונות הסרט MacHeads המתעד את תופעת ההערצה לחברת אפל ומנכ"לה סטיב ג'ובס.

בסוף שנת 2009 הוציא זו-ארץ שלושה אלבומים חדשים. הראשון, "עמנואל" כולל מוזיקה מקורית שכתב לתפילות קבלת שבת. השני, Confessions of a Composer, כולל קטעים מקוריים לפסנתר מתוך הסדרה התיעודית שלו באתר ‏‏‏YouTube‏. השלישי, Snowflakes - Piano Holiday Classics, כולל ווריאציות לשירים ומנגינות המזוהות עם חג המולד וראש השנה הנוצרי. בשנת 2012 הוציא אלבום משותף עם גיא זו-ארץ בשם "לדינו ופיוט מבית אבא", ובו שירים בלדינו.

בתכנית: