האופרות "המדיום" ו"הקוגרית והגנב" מאת ג׳אן קרלו מנוטי
המדיום - צועניה ענייה בעלת כריזמה עובדת על אנשים אומללים. שמה פלורה והיא "מדיום" - עוסקת בתיקשור עם רוחות ועורכת סיאנסים בתשלום שבהם היא מפגישה לקוחותיה, ששכלו את יקיריהם, עם אהובי נפשם המתים. לצדה חיים מוניקה, בתה, המסייעת לה באירועי הכזב, והמשרת האילם טובי, בן מאומץ של פלורה, המנהל פרשת אהבים עם מוניקה. הדמויות המשניות הן זוג הורים שאיבדו את בנם הקטן ואשה שאיבדה את בתה. מדובר בסיפור שאין בו נחמה: עצב ויגון בתחילתו ובהמשכו, טרגדיה בסופו.
הקוגרית והגנב - לטישה ובוב הם זוג צעיר ממעמד נמוך, התקוע בקשר מלא תשוקה ובעיות. הם עובדים בקאנטרי קלאב היוקרתי, בו מעבירות את הזמן ברכילות ובבטלה מיס טוד ומיס פינקרטון, שתי נשים מתנשאות ומשועממות. לטישה, אשר מואסת בתפקיד המשרתת הנצחית ובחוסר המחוייבות של בוב, מחליטה לשנות את חייה על ידי ביצוע הפשע המושלם: היא תגרום למיס טוד לתת לבוב מרצונה את כל כספה ואף לגנוב למענו מהנשים האחרות בקאנטרי קלאב, והם יקחו את הכסף ויברחו איתו אל עבר השקיעה. אבל כמה דברים משתבשים בדרך... האם התוכנית תצליח?
"מה מיוחד בהפקה שלנו : אנחנו מעלים באותו ערב שתי אופרות מאד שונות של מנוטי אך קווי הדימיון נוכחים אל מול ההומור והגרוטסקה של האופרה ״הקוגרית והגנב״ עומדת האופרה ״המדיום״ שהיא כולה כאב אובדן ופחד אך עם זאת שתיהן עוסקות בסיטואציות אנושיות הנעות בין הנורמליות לטירוף. בהפקה שלנו בחרתי להדגיש את הקיצון בין שתי היצירות לקחת את הצופים ב״מדיום״ למסע חסר נשימה של כאב מחניק בחלל סגור ו״בקוגרית והגנב״ לחגוג חיים ונשיות אך תמיד לצד ביקורת חברתית נוקבת ובחינת פחדיו של האינדיבידואל בתוך קהילה שמרנית".
שירית לי וייס
בימאית הפרוייקט
הזמנת כרטיסים למופע ב-6.3
הזמנת כרטיסים למופע ב-7.3
הזמנת כרטיסים למופע ב-8.3
הזמנת כרטיסים למופע ב-9.3